Donderdag 2 juli 2020

2 juli 2020 - Zwolle, Nederland

De eerste stapjes naar vakantiepret.
De camper staat op de oprit.
De inventaris wordt aan een nader onderzoek onderheven. #wathebbenweenwatniet
Berend heeft heel lief van ieder kastje een filmpje gemaakt (hilarisch)  zodat ik met mijn lijstjesfobie niks vergeet.

De eerste kriebels komen weer.

Eerst even de operatie en ondertussen vast broeden op de reis. Plannetjes en voorpret.
De landkaart van Belgie en Luxemburg ligt inmiddels op tafel, mooie plaatsen worden gemarkeerd.  Voorpret in het kwardraat.

Screenshot_20200702-192157_Snapchat

37530822_m-750x480

We bestellen vast de zon. Maken lijstjes voor wat er mee gaat en bedenken de mooiste camper-plekken.
Het wordt België-Luxemburg zoals het nu lijkt. We gaan ervoor!

1. Jeannette Kieft:
    2 juli 2020
    Heerlijk vooruitzicht! Genieten. Wij halen 8 juli de camper op. Dan 2 weekendjes weg. September Denemarken of Frankrijk .
  2. Berend-Marleen:
    4 juli 2020
    Aha ook al voorpret dus. Weet je nog leuke CP plekken in Belgie / Luxemburg dan horen we het graag ;-)
  3. Yvette:
    3 juli 2020
    Heerlijk ! De voorpret is altijd het begin van de vakantie 🎉
    Maar eerst nog even de operatie. Het komt goed. Daar gaan we voor.
    Alvast veel plezier met de voorpret 😘
  4. Berend-Marleen:
    4 juli 2020
    Lief, dankjewel, we hebben al voorpret, de kaart ligt op tafel en we zoeken leuke plekjes in Belgie en Luxemburg. gedachten verzetten zeg maar ;-)