Nieuwe reisplannen - vakantie Berend en Marleen 2021

29 juli 2021 - Zwolle, Nederland

Donderdag 29 juli 2021

De bouwvakvakantie staat voor de deur. Vakantie voor Berend en Marleen.
We beginnen maandag 2 augustus in Elburg, daar hadden we in verband met Opwekking nog een voucher die we dit jaar moesten gebruiken voor Strandbad Veluwe.

recreatieoord-veluwe-strandbad-elburg

Zoals we later zagen een hele luxe camping met veel bijzondere beesten op de camping.

goedemorgen
Van boven af ziet de camping er erg mooi uit. heerlijk aan het water.

Elburgelburg2

Maandag 2 augustus zijn we welkom op de camping en op woensdag 4 augustus trekken we verder op zoek naar een nieuwe camperplaats...
waar....dat is nog niet bekend....we gaan nog boeken.

Met een camper kun je alle kanten op, ons plan is nog steeds om richting België te gaan.
Afhankelijk van hoe de wereld is en wat er om ons heen gebeurd.

De komende weken komen er dagelijks weer verslagen van onze reisbewegingen en avonturen.

weersverwachting elburg
Het weer....is nog niet echt warm, we gaan het meemaken ;-)