Vakantie dag 2 Eemdijk

20 juli 2020 - Baarn, Nederland

Zondagavond 19 juli

Tegen de avond kwam er onrust op de camping. Brand bij de buren. Brrr de brandweer was er gelukkig snel bij.

IMG_20200719_190016_528

IMG-20200719-WA0010

Met de hele avond verder regen hebben we knus binnen gezeten. Allebei relax lezen.
Tegen 10 uur zakte langzaam de oogjes dicht. We worden bejaard 😁

Welterusten!

-----------------------------------
Zondagmiddag

Feest in Eemnes bij Mike en Grietje. Gezellig aan de klets met veel lieve mensen.
Na een paar uurtjes was het op. Gauw weer terug naar de camper.

Eerder op de middag vast een nieuw adres gezocht voor de nacht van maandag op dinsdag.
In België zijn de corona uitbarstingen snel gestegen. We kijken het de komende dagen aan en gaan nu naar Hank. #eeeeh #nooitvangehoord

20200719_183538

20200719_183616

----------------------------------

Zondagmorgen 19 juli

Na het muziekfeest en het vuurwerk daalde zachtjes de nacht over camping Buitenlust.
Zo'n eerste nacht in een ander bed/omgeving is een ontdekken. Het bed is kleiner en ligt anders. 😁

Tegen de morgen begonnen langzaam de boerderij geluiden en nog later op de camping ook.

Tegen half 8 wakker.

Berend werd fanatiek. De koffie werd aangeslingerd en ontbijt gemaakt.
En Berend heeft snel eerste camperbrand voorkomen. Oeps. Vanaf buiten de wcrol naast een brandende fluitketel is geen goede optie

20200719_075017

Na het ontbijt ging zijn hardloopkleding en gaan met die banaan.
Kon ik de camper wat opruimen, douchen en aankleden. De nieuwe dag is begonnen.

20200719_104610

Op het veld zijn vogels druk met zoeken naar ontbijt. Wat kan het leven heerlijk simpel zijn. Niks hoeft, alles mag.

1. Coba:
    20 juli 2020
    Wilde Berend nou echt voor verwarmd toiletpapier, het mot net rader wurre met die jongen.😁😂🤣
  2. Berend-Marleen:
    20 juli 2020