Vakantie dag 4 Schijf

21 juli 2020 - Schijf, Nederland

Dinsdagavond 21 juli

Na de borrel, kaas en worst toch maar eens aan het eten beginnen. Berend is de hele vakantie al druk met koken (4 dagen 😀)

Vanavond werd het macaroni

20200721_193946

Mjam. Na het eten puinruimen en de afwas netjes in het krat onder de camper zetten. Wie weet is het morgenochtend wel schoon.
Tot half negen kon je héérlijk buiten zitten. Daarna werd het fris. Berend sprong nog even op de fiets lm de omgeving te bekijken. Al was hij met 20 minuten terug omdat het best koud werd.

Gauw maar naar binnen. De lucht kleurde prachtig. Een goed teken voor de dag van morgen.

Langzaamaan in slaapstand, morgen een nieuwe dag! Welterusten.

Dinsdagmiddag 16.00 uur
aankomst op SVR camping de Schijvenaer in Schijf.

IMG-20200721-WA0004

IMG-20200721-WA0002

We installeren de camper op plek O. Heel relax staan hier maar 5 plekken vol.
3 caravans en 2 campers. #wateenrust #leegveldvoorons

20200721_171848

Het is een voormalige boomkwekerij met erg unieke bomen op het land. Daar ga ik nog meer foto's van maken. #benieuwd

Al heten bij mij al die bomen boom #namenkenikniet.

20200721_165540

Ons plekje - doorkijkje

IMG-20200721-WA0003

Aan de thee met een laat broodje en lekker in de zon.

-------------------------------------------

14.00 uur in Schijndel langs mooie kerken.

20200721_130904

20200721_134135

Op naar de Wit in Schijndel voor camperspullen #watwordtjedaarhebberigvan
Een mooie opstap gekocht voor de camper, even lekker aan de koffie en nog een toiletmand rijker gaan we weer verder naar Schijf.

20200721_135002

20200721_135513

20200721_135838

Verbaasd over alles wat er is voor kamperen, camperen en vakantie. Poeh he.

-------------------------------------------

13.00 uur In Hedel gestopt voor boodschappen en een haring met uitjes. #Mjam

Boodschappen voor 2 dagen gedaan inclusief wat drank 😇

Nu weer verder richting Schijndel.

-----------------------------

Dinsdagmorgen

Relax opstaan, wat een rust op de camping. Enkel wat blaffende honden en ver weg een geblaat aan geiten.

Een gezamenlijke gekeutel op de camping. 😁 De kneuterigheid was er volop. 15 sta-plekken. 2 douches en 2 wc's. Wanneer 2 douches vol waren mocht je Corona proef niet naar de wc 🤪

Wel Corona proef neemt iedereen zijn eigen wc rol mee.

We ontbijten relax in de zon.

20200721_085509

Om 11.00 uur vertrekken we  van Hank richting Schijndel om door te gaan naar Schijf.

De pillendozen zijn onderwijl weer aangevuld, de neusdouches gehad, we hebben er zinin. #opnaardevolgendestop.

1. Coba:
    21 juli 2020
    Hè Marleen, hoe gaat het met je herstel, heb je veel ongemak of is het te doen #pillendozen gevuld #neusdouche. Hoop dat jullie heerlijk genieten van die onbekende plaatsjes in eigen land😙
  2. Berend-Marleen:
    21 juli 2020
    Ha Coba. Neus zit nog vaak vol met bloed en ondefinieerbare dingen. Vandaar de neusdouche. 😅. Energie wordt gelukkig wat beter. Pijnstillers aardig minder. We leven op halve snelheid, wel een dingetje voor Berend die alles in turbo wil.
    Zijn pillendoos is vanmorgen ook weer gevuld. #Wandelendeapotheek #bloedverdunnersenenzo
  3. Coba:
    21 juli 2020
    Aha, fijn dat je wel merkt dat het beter gaat, en wat Berend betreft keulen en aken zijn ook niet in één dag gebouwd. Jullie zijn toch op vakantie #rust modus aan😘
  4. Berend-Marleen:
    21 juli 2020
    Ik ben echt blij met alle stapjes vooruit. Juist omdat het modderen zo lang duurde. Nu bergopwaarts.
  5. Nannie:
    21 juli 2020
    Leuk om te lezen alle verhalen,veel plezier
  6. Berend-Marleen:
    21 juli 2020
    Dank je wel lieve vriendin.
  7. Esther:
    21 juli 2020
    🤔 haring met uitjes 🤔 merk wel dat jullie echt in de vakantie modus zitten: t is pas dinsdag 😂 Heerlijk zo doorgaan, met genieten in de relaxmodus. Is goed voor jullie 😊😘
  8. Berend-Marleen:
    Idd en nog lekker ook
    Zomaar door de week 😁
    We genieten rustig door. Thanks lieve zus.