Vrijdag 4 juni - Weekend Hulshorst

4 juni 2021 - Zwolle, Nederland

Vrijdagavond 4 juni 21.31 uur

Na het weekendpilsje hebben we een stukje gefietst, de camping bewonderd en zijn we op het terras voor de camping neergestreken.
Poeh, lang geleden dat we op een terras hebben gezeten.

20210604_193127

Binnen 2 tellen stond de serveerster naast ons. We hadden nog niet eens op de kaart gekeken. Ze zou later terugkomen.  🙈
Wij hadden blijkbaar een andere mening over dat later dan dat zij dat had........
Ze kwam bij vele tafels in de buurt, begreep onze signalen niet, negeerde ons vooral.
We hebben heel baldadig na 20 minuten een sms'je gestuurd dat we graag eten wilde bestellen. Niks nada noppes.
Uiteindelijk was het de keuze, gaan we weg, of ga ik naar binnen.
Ik ben als laatste poging naar binnen gegaan. En ja, toen konden we eindelijk bestellen.
Officieel moest het terras om 20.00 uur leeg zijn, alleen kregen wij om 20.05 uur pas ons eten.

Kortom, humor en geduld wordt Uiteindelijk beloond. En het eten was lekker. 😁

20210604_193921

Mooie avond en slaap goed, morgen meer!

-------------------------------

Vrijdag middag 4 juni 16.29 uur

20210604_150429

We zijn geland op plek 6 op camping de Vuurkuil in Hulshorst.
Stoeltjes uit, luifel uit, koffiezetapparaat aan, het zonnetje schijnt en ja, de lucht is heerlijk blauw.
Berend springt als eerste onder de douche, zijn werkkleding uit en korte broek aan.
Vakantiemodes mag nu echt aan.

20210604_163313

Nu eerst ons weekend pilsje 😆

-------------------------------------
Zwolle - Als het lukt en de camper krijgt er zin in dan gaan we vandaag op weg.
Op weg naar Hulshorst.
Afgelopen week hebben we diverse camperplaatsen afgebeld en alles was vol. 🙈
Of je mocht, omdat een camper inpakken onder werk wordt verstaan niet op zondag vertrekken.

Vanmorgen in alle vroegte startte Berend de camper om nog een half dagje te gaan werken en dan door te rijden naar Zwolle.
Alleen had de camper er geen zinin. Starten ho-maar.

Gisteren had de auto van Berend al dringend rode signaallampjes gegeven.
Stop, ho, niet verder...dus ook daar moest vanmorgen om 6.15 uur naar gekeken worden voor hij met de auto naar het werk kon.
Koelvloeistof op...bijvullen en rijden maar...

De camper staat nog op de oprit, eerst even het werken en dan hernieuwd starten #proberen en op naar Zwolle voor de rest van de spulletjes en Marleen.
En dan door naar Camping de Vuurkuil, daar was wel plek.

CollageMaker_20210604_082929170250433558