Welkom op de Reislog van Berend en Marleen

18 december 2023 - Sebaldeburen, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Update 17 december 2023 om 12.00 uur.

Dit is een gratis blog. Dat betekend dat het blog leest van beneden naar boven.
Onze oudste reisverhalen staan onderaan (achteraan) en 2022 bovenaan (vooraan).

Onderaan iedere pagina kun je doorklikken naar een volgende pagina.....of terug...
En ook de dagindeling is leesbaar van onder naar boven!

We zijn ons blog begonnen om de avonturen op te schrijven en ook om te onthouden.
Erg leuk om terug te kijken naar onze reizen en stedentrips.
En wie weet leuk voor jullie om te lezen. 😊

Screenshot_20220128-122453_Gallery

2017
In 2017 begon onze liefde en ook onze reizen en reisverhalen.
We starten in juni 2017 met een heerlijk weekendje op Ameland.

Screenshot_20220128-121433_Gallery

De zomervakantie vierden we voor het grootste deel bij Berend thuis, met een kleine onderbreking naar Schagen-Amsterdam-Volendam en Joure.
In het najaar van 2017 zijn we naar Londen geweest, wat een geweldig avontuur, alleen, we hadden nog geen blog, de verhalen zijn zo uitgebreid, dat kwam later.

2018
De zomervakantie vierden we voor het grootste deel bij Berend thuis, met een kleine onderbreking naar Nijmegen, Emmen en het Legiomuseum.
Vanaf 2019 ontstond het plan voor onze blog. En zo werden de verhalen uitgebreider en intensiever.

2019
In 2019 zijn we op vrijdag 26 april 2019 vertrokken naar Berlijn voor een stedentrip.
Een stad met een eeuwenoude traditie.
Een stad waarin we 3 dagen in een hotel overnachten en de stad hebben verkend per fiets.
Net als we eerder in Londen hebben gedaan. In 2017 (toen per metro, trein, bus)
En in Londen zonder reisblog.  Zonder verhalen van de dag.
Dat hebben we in 2019 veranderd. Nu met ons blog.

Het weekend van vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2019 zijn we in verband met het 12 1/2 jarig bestaan van Cimitec op pad geweest.
Het werd een verrassingsweekend naar het mooie Rome in Italië

We zijn inmiddels op camper vakantie geweest met onze gehuurde camper. En 2019 is er de eigen camper.
Berend heeft er 1 gekocht.

Hiermee hebben we in 2019 een weekend in Schoorl gestaan en in 2020 twee weken door Nederland gereisd.
En als afsluiting een weekend in september in de Achterhoek.

De tijd gaat verder... #reizensamen

IMG_20190901_134352

2020
2020 was een bijzonder jaar. Coronaproef maak je minder mee, ga je minder naar evenementen en heb je minder uitjes.
Daarnaast was de gezondheid van Marleen door een operatie nog geen 100 punten. De vakantie werd anders dan voorheen.

2021
In 2021 een nieuw jaar, nieuwe plaatsen en nieuwe dingen om te bekijken.
Onze gezondheid gaat gelukkig ook vooruit. Van alles om dankbaar voor te zijn!
En....er is altijd wat om over te schrijven.
We hebben begin juni een weekend in Hulshorst gestaan en eind juli een weekend in Stroobos.

Op maandag 2 augustus zijn we weer vertrokken voor nieuwe avonturen.
Van Elburg, naar Benschop, naar Herpen, naar La-Roche, (België) naar Ingeldorf (Luxemburg)
weer terug naar Han-Sur-Less (België) en toen richting Nederland.
En w​​​​e zijn op vrijdag 10 september naar Agelo geweest, dichtbij Ootmarsum voor een afsluitend weekend met de camper in 2021.

2022
Ons eerste weekend weg in 2022 was het Strandheemfestival.

De zomervakantie brachten we door in België.
Van Ledeacker, naar Lommel, naar Borgloon, naar Overijse, naar Herent om als laatste te landen in Opglabbeek.

Screenshot_20230225_144801_Gallery

2023
Het Strandheemfestival was indrukwekkend en intensief. Volgend jaar zeker weer met Hemelvaart in Opende op de Strandheemcamping voor het Strandheemfestival.

De eerste reservering voor onze vakantie is geboekt.
We gaan bovenin Duitsland naar het wat heuvelachtig gebied omdat ons lief campertje bergen niet echt leuk vindt.

Vertrek op vrijdag 4 augustus naar Papenburg. Verder hebben we nog Hamburg, Bremen enzo op de planning staan. We gaan het zien!

---------------------------------------------------

Kom een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.
Wil je op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!