Welkom op de Reislog van Berend en Marleen

15 oktober 2021 - Sebaldeburen, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Update 15-10-2021 om 17.45 uur.

Dit is een gratis Blog. Dat betekend dat het blog leest van beneden naar boven.
Onze oudste reisverhalen staan onderaan (achteraan) en 2021 bovenaan (vooraan).

cartoonhumor camperliefde

Onderaan iedere pagina kun je doorklikken naar een volgende pagina.....of terug...
En ook de dagindeling is leesbaar van onder naar boven!

We zijn ons blog begonnen om de avonturen op te schrijven en ook om te onthouden.
Erg leuk om terug te kijken naar onze reizen en stedentrips.
En wie weet leuk voor jullie om te lezen. 😊
Reizen en uitjes vanaf het begin van onze relatie. 😍

In 2019 zijn we op vrijdag 26 april 2019 vertrokken naar Berlijn voor een stedentrip.
Een stad met een eeuwenoude traditie.
Een stad waarin we 3 dagen in een hotel overnachten en de stad hebben verkend per fiets.
Net als we eerder in London hebben gedaan. In 2017 (toen per metro, trein, bus)
En in London zonder reisblog. Zonder verhalen van de dag.
Dat hebben we in 2019 veranderd. Nu met ons blog.

Het weekend van vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2019 zijn we in verband met het  12 1/2 jarig bestaan van Cimitec op pad geweest.
Het werd een verrassingsweekend naar het mooie Rome in Italie

We zijn inmiddels op camper vakantie geweest met onze gehuurde camper.
En 2019 is er de eigen camper. Berend heeft er 1 gekocht.

Hiermee hebben we in 2019 een weekend in Schoorl gestaan en in 2020 twee weken door Nederland gereisd.
En als afsluiting een weekend in september in de Achterhoek.

De tijd gaat verder... #reizensamen

IMG_20190901_134352

2020 was een bijzonder jaar. Coronaproef maak je minder mee, ga je minder naar evenementen en heb je minder uitjes.
Daarnaast was de gezondheid van Marleen door een operatie nog geen 100 punten. De vakantie werd anders dan voorheen.

In 2021 een nieuw jaar, nieuwe plaatsen en nieuwe dingen om te bekijken.
Onze gezondheid gaat gelukkig ook vooruit. Van alles om dankbaar voor te zijn!

En....er is altijd wat om over te schrijven.

Inmiddels hebben we begin juni een weekend in Hulshorst gestaan en eind juli een weekend in Stroobos.

Op maandag 2 augustus zijn we weer vertrokken voor nieuwe avonturen.
Van Elburg, naar Benschop, naar Herpen, naar La-Roche, (België) naar Ingeldorf (Luxemburg) weer terug naar Han-Sur-Less (België) en toen richting Nederland.

Inmiddels zijn we weer thuis.  Er komen zeker weer nieuwe avonturen.

W​​​​e gaan op vrijdag 10 september naar Agelo, dichtbij Ootmarsum. We houden je op de hoogte.

Kom een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.
Wil je op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!