Strandheemfestival 2024, woensdag 8 mei

8 mei 2024 - Opende, Nederland

Woensdag 8 mei

We zijn geland op de camping Strandheem. De camper heeft weer ons favoriete plekje van inmiddels a3 jaar. Op veld B0905. De buren van vorig jaar staan ook weer gezellig naast ons. Berend is druk geweest met diverse laatste overleggen. Nog even met de camping eigenaar en de cafe eigenaar naast het Strandheemfestivalterrein.

Ook dat is allemaal geregeld.

1000050675

We hebben ons verder geïnstalleerd en hebben al diverse familieleden en vrienden op de camping gezien en gesproken. De camping is vol. Het is gezellig druk!

We hebben een rondje festival terrein gemaakt en zie hieronder de mooie foto's.

1000050631100005063010000502861000050634

Na het rondje fietsen was het tijd voor bier en een rustmomentje. Even het programma voor morgen bestuderen en voor Berend een uiltje knappen. Als avondeten héérlijk gevulde sla, ( behalve de snoeptomaatjes) die had Berend er al voor een groot deel voor mij uitgevist.

1000050640

Het weer beloofd geweldig te worden. En alles op het terrein staat klaar. Zelfs de banken buiten voor  de dienst staan.

We hebben er zinin, morgen staat de wekker vroeg, Berend moet al om 7.45 uur present zijn.

We kruipen nog even bij de kachel, de temperatuur buiten zakt behoorlijk en we gaan dan op tijd onder de wol.

Fijne avond, tot morgen.

Jouw reactie