Vakantie 2022 dag 15, de terugreis naar Zwolle - Sebaldeburen

13 augustus 2022 - Opglabbeek, België

Zaterdag 13 augustus

We werden relax wakker om even later de wekker van de buren te horen. Alleen werkte het niet goed om wakker te worden voor de buren. Het ging een stief kwartiertje door. 🙈

We gingen relax ontbijten. Aan het ontbijt hoorden we steeds een oproep over de camping. Olie werd gezocht, zo leek het....wij gelijk denken aan één van de honden.

Even later bleek, het was de camping mascotte. Aha, Olie kwam met een golfkarretje bij de camping bewoners langs en de kinderen kregen wat.

20220813_091830

We gingen inpakken, onze streeftijd om te vertrekken was 11.00  uur. Gelukt! Om 10.45 uur reden we. Ingepakt en wel.

20220813_105834

Daaag Opglabbeek, we gaan op weg naar Zwolle.

Onderweg her en der wat foto's gemaakt.

We reden door Limburg, Duitsland om zo via de Achterhoek, Deventer weer in Zwolle te landen.

Bijna 5 uur over de binnendoor wegen en langs mooie stadjes en rondtes.

Alle ramen open en genieten.

InCollage_20220813_185244509

We waren om 16.00 uur in Zwolle. Uitpakken, onder je eigen douche en even in de relaxmodes.

We hebben genoten van onze vakantie. Alles wat we gezien hebben was indrukwekkend. Het was top!

Dank voor het meelezen en alle reacties. Daar worden we blij van. 😘

20220813_153037

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Esther:
    13 augustus 2022
    Goede reis, gevuld met veel mooie herinneringen. Wel thuis!!
  2. Berend-Marleen:
    Dankjewel! Dat zeker.
  3. Wilma Borgman:
    13 augustus 2022
    Wat een mooie verhalen en foto's zijn voorbij gekomen. Wat hebben jullie een mooie vakantie gehad. Mooie herinneringen gemaakt. Thuis is ook altijd weer lekker. Dank jullie wel dat ik weer zo kon meegenieten met jullie. Lekker genieten thuis verder. Fijn weekend. Groetjes Wilma