Strandheemfestival, dag 2, 19 mei

19 mei 2023 - Surhuisterveen, Nederland

Vrijdag 19 mei

Wat een stralend begin van de dag, opstaan met de zon, buiten ontbijten en relax wakker worden. De koffie was wederom flink sterk, dus we begonnen goed. Heerlijk broodje gezond, saucijzenbroodje en een flink glas water, we konden weer van start.  Relax douchen, flink prakkedingesen wat we nu aanmoesten vandaag.  😉

Uiteindelijk gelukt!

Nadat Marleen had gedouched en bij de camper terugkwam was Berend gevlogen. Wel heel handig samen met de afwas! Die kwam schoon weer retour.

De zoon van Berend, (Robert) kwam gezellig even langswaaien. Ze stonden met het gezin ook op de camping en waren druk op het festivalterrein.

De telefoon van Berend rammelde alweer, stress in de tent, het Christelijk Westlauwers Mannenkoor was onderweg. Het koor telt meer dan 100 leden. Dus het was spits op de parkeerplaats. Berend was al onderweg.

20230519_151632

Margriet en Hans kwamen ook langs, vrienden die ook op de camping stonden. Inmiddels belde Berend dat er spullen zijn kant op moesten. Zijn koptelefoon had hij nodig en horloge. Afscheid nemen van Hans en Margriet en op naar het terrein.

FB_IMG_1684482742283

Spullen aan Berend afleveren en door naar de gebedstent. Hij is nog dicht, daar maar verandering in brengen en alles openzetten.

Onderwijl komen langszaam meer mensen het terrein op. De grote tent zat na verloop van vol. Dit keer met vooral grijze koppies, weer wat anders dan alle jeugd die we de afgelopen dagen hebben gezien

FB_IMG_1684523895408FB_IMG_1684523885232

Het Christelijk Westlauwers Mannenkoor zong, samen met Pearl Josephzoon. Geweldig!

Na afloop nog richting de gebedstent en door naar de camper om in Sebaldeburen te gaan bbqen. De jaarlijkse Dorpsbarbeque. Wat een drukte en gezelligheid.

FB_IMG_1684525212428FB_IMG_1684525203566

FB_IMG_1684525197848

Inmiddels zijn we weer geland bij de camper. Het donkert al buiten, we nemen nog een afzakkertje en kruipen straks weer onder de wol. Morgen een nieuwe dag! We hebben er weer zinin!