Strandheemfestival, dag 3, 20 mei

21 mei 2023 - Opende, Nederland

Zaterdag 20 mei

We waren laat vanmorgen, de zon scheen en de vogels waren al druk.
Relax ontbijten met broodjes en eieren. De eieren koken we vanaf heden op de Coba methode. En wat werkt dat goed! Naast een lieve zus van Berend heeft ze een nieuwe uitdrukking toegevoegd in ons leven.

Om half 1 begon ons dienstbaar zijn. Berend weer als verkeersregelaar, Marleen in de gebedstent.

20230520_131906

Er waren 1500 kaarten uitgegeven voor Kidspraise. Geweldig om kinderen vanuit hun passie voor God te zien zingen en dansen.

FB_IMG_1684617179350

Aansluitend nam Marian je mee in een mini-schrijfretraite om de rust van het schrijven te ontdekken. Je creëert ruimte in je hoofd en hart en ontdekt al schrijvend wat jouw verhaal en Gods verhaal is.

FB_IMG_1684674828574

We aten bij het restaurant van de camping. En werden om 18.00 uur weer terug verwacht.
Wat gaaf om zo te kunnen luisteren, bemoedigen en bidden, of er enkel te zijn.

De avond werd afgesloten door Celtic Worship, (ze kwamen voor het eerst 2016 samen), het was oprecht dé verrassing van Strandheem Festival 2023.

FB_IMG_1684617306128FB_IMG_1684617240014

En na de pauze sloot Kees Kraayenoord met  Mozaiek Worship de avond af.
Mozaiek Worship is een groep enthousiaste zangers, muzikanten en creatievelingen en is onderdeel van Mozaiek, een kerk in Nederland.

FB_IMG_1684682185650

Tegen 0.00 uur kropen we in bed. Het was een inspirerende, vermoeiende dag.

1. Yvette:
    21 mei 2023
    Marleen en Berend,
    Wat een belevenissen de afgelopen dagen. Leuk om mee te lezen. Geniet nog effe en succes met terug komen in het dagelijkse ‘gewone’ leven. 😘
  2. Coba:
    22 mei 2023
    Mooi om te lezen dat jullie dienstbaar bezig zijn, en tegelijk erg genieten🥰
    Goed om te lezen dat het gelukt is met de 🥚tjes🤣🤣