Vakantie voorpret 2019

15 februari 2019 - Sebaldeburen, Nederland

Sebaldeburen, vrijdag 15 februari.

Vakantie voorpret, ja het gekriebel begint. We gaan de sprong wagen, de stap om samen met een camper op vakantie te gaan naar het mooie Hongarije.
In 2011 ben ik er geweest, samen met vrienden en mijn kinderen. Een land om verliefd op te zijn en worden en dat werd ik.

Berend kent het land nog niet.  We gaan ons langzaam voorbereiden en dat is al voorpret genoeg.
Wat betekend überhaupt reizen met een camper. Wat heb je nodig...en wat is niet handig. Kortom....voorpret.

2 weken samen in een kleine knusse auto, waar ook het bed inzit. Een bewegende caravan. Hoe gaaf!
Zo gauw je wegrijd begint het vakantie gevoel!

De eerste 2 jaar van onze relatie zijn we niet echt op vakantie geweest.  Dit is voor het eggie ;-)

Voorpret vakantie Hongarije. Op weg met deze camper

Update - inmiddels hebben we besloten dat Hongarije toch een paar stappen te ver is.
Tijdens ons weekend in Rome was het met name voor Berend veel te warm.
En aangezien de temperatuur in Hongarije ook zo hoog is is het nu nog geen goed plan #gezondheidbovenalles
We gaan eerst Nederland en Duitsland doorsteken. Het Camperen leren kennen.