Vakantiebijzonderheden Nederland-België-Luxemburg

16 augustus 2021 - Zwolle, Nederland

Zomervakantie 2021

Van Elburg, naar Benschop, naar Herpen, naar La-Roche, (België) naar Ingeldorf (Luxemburg) weer terug naar Han-Sur-Less (België) en toen richting Nederland.

In België en Luxemburg zijn we erg geraakt door alle zichtbare schade van de overstromingen en de verhalen van de mensen die het hebben meegemaakt.

Over de hele linie ontelbare rotondes,
ontelbare drempels, ook dit jaar weer overal mais.
Ieder dorp of gehuchtje heeft 1 of  meerdere geweldige kerkjes. Heel veel kunst.
IMG-20210813-WA0015IMG-20210813-WA0016

Het ene moment heb je de camper vol zand, volgende dag vol gras. (Of beiden)

Ontbijten met kip en haan, eendjes, met huismusjes en met wespen.

Wat heeft Nederland veel water, kanaal, rivier, meer en niet vergeten de vele slootjes, veerponten en pontjes.

Poeh wat zijn de wegen in België een drama. Je serviesgoed stuitert door de kasten.
Bergopwaarts kan de camper 50 halen in de 3e versnelling. Bergafwaarts over de 100 🤪

Wat is Gods natuur prachtig. De bergen, uitzichten, dorpjes en steden hebben ieders hun eigen karakter.

IMG-20210814-WA0011

Wat heeft God de mens veel verschillende talenten gegeven. Iedere tuin is anders, architectonisch gebouw is anders, stadskern is anders. En wat zijn er veel verschillende bouwstijlen van kerken en kerktorens.

We hebben 1221 kilometer afgelegd door Nederland, België en Luxemburg.

20210812_182006

En.....we zijn inmiddels weer thuis.

Dankjewel geachte lezer voor het meelezen van onze avonturen. 😃

Het was gaaf, goed, mooi, bijzonder en uniek!

1. Ma.:
    Goede morgen.
    Ja de Vacantie voorbij.
    Nu weer aan het werken.
    Maar een mooie terug kijk op alles.
  2. Berend-Marleen:
    Ha Mam,
    gelukkig deze week nog vakantie, nog een mooie bruiloft voor de deur en opruimzaken.
    Lief dat je meelas en meegenoot. Op naar de vakantie van mam in september in Hardenberg
  3. Wilma Borgman:
    16 augustus 2021
    Wat een mooie vakantie reis hebben jullie gemaakt. En wat een mooie verhalen en foto's kwamen voorbij. Ik heb ervan genoten. Dank je wel hiervoor. Geniet verder nog lekker van de vakantie thuis.
  4. Berend-Marleen:
    16 augustus 2021
    Dankjewel lieve Wilma, we hebben genoten, het opschrijven is erg leuk om voor later te bewaren en ik vind het leuk dat anderen meegenieten. Tot gauw en lieve groet!